Nä men, jag har ju glömt!


Kaluffsen a natural. Om du vill se hur det ser up när det är plattat så titta här eller här.

 

 

 

Vänner jag kom just på att jag aldrig visat er vad som hände med frisyren!!! Först fick jag er alla att komma med åsikter och sedan glömde jag att visa hur det blev! Fast du har kanske smytittat lite redan, jag har ju foto mig själv sedan dess.

 

 

I alla fall så blev det en ganska plain klippning. Tog bort allt det slitna men inte mer så det rök minst 5 cm på längden. Jag ska erkänna att jag var allt bra sugen på att köra på det ljusa och slinga lite men mitt hår var så slitet att vi bestämde att det får vänta till sommaren. Istället blev det en mellanbrun färg med lite guld/koppar i. Så ingen stor förändring men ett grymt lyft för mitt slitna hår. Nu känns och ser det så mycket fräschare ut! Jag kan även passa på att tipsa er om min mycket duktiga frisör, Johanna i Helsingborg!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skulle gärna ha kontaktuppgifter till din duktiga frisör, har nyligen flyttat till Helsingborg och skulle behöva någon som kunde bringa ordning i risbusken jag har på huvudet. :)

2011-01-25 @ 13:24:49
Postat av: sara ♥

Hej Sara, följ denna länken;

http://www.lokaldelen.se/foretag/Helsingborg/620436/Johanna+med+k%C3%A4nsla+f%C3%B6r+h%C3%A5r/

Tågagatan 15, 252 22 Helsingborg

Tel 042-14 98 10

2011-01-26 @ 02:44:30
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack :)

2011-01-26 @ 17:07:51

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0