Behöver din hjälp!

Hösten 2007 gick mitt hår i oranga toner.




Sommaren 2008 var mitt hår riktigt långt!




Vintern 2008 var det mörkare toner som gällde, i princip svart.





Våren 2009 åkte längderna och mitt hår var kortare än någonsin.




I februari 2010 klippte jag lugg, ofrivillgt med ändå. Dagarna då jag inte plattade mitt hår var jag förvisad till hårnålar.





Sommaren 2010 la jag ljusa slingor.




Idag har jag en mittemellan frisyr. Inte långt men inte kort. Inte ljust men inte mörkt. Det enda jag vet säkert är jag jag kommer vara tvungen att ta en del på längden för att få bort mina slitna toppar.






Vänner jag behöver er hjälp! Om lite mer än en vecka ska jag äntligen gå till frisören. Har väntat och väntat på att få klippa bort mina slitna toppar i månader! Ser även fram emot en uppfräschning av hårfärg!


Under de senaste åren har jag varit lite villrådig över mitt hår och gått igenom ett antal hårfärger och klippningar. Så nu behöver jag hjälp. Vad ska jag egentligen satsa på?!?!?! Jag har rotat runt i bildarkiven och funnit de flesta sorter, så att du kan ta en ordentlig titt. Förvillas nu inte av att jag plattat håret på vissa kort och behållit mina lockar på andra. Min kommande frisyr kommer att bäras både med lockar och utan :-). Bara hjälp mig att välja!


Vilken är din favorit?!?!






Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

Svårt... tycker du är fin i det mesta. Men om jag måste välja säger jag mörkt och/eller kort. Kul med förändring!

2010-12-10 @ 08:00:50
URL: http://annaibyen.blogspot.com
Postat av: Christin

Åh vad svårt!

Men tycker bäst om bilden vid havet och den med lugg, den vänstra av dem.

Lycka till!

2010-12-10 @ 09:59:23
URL: http://Http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: Caroline Dahl

Va många olika looks du har haft! :) Jag tycker ju personligen att det är finast att va ljus på sommaren och mörkare på vintern. Iofs är jag ju alltid kanonljus men i teorin... ;) Bilden "Today" tycker jag är jättefin, din hårfärg där är super!

Postat av: Ida

Today-looken är toksnygg!

2010-12-10 @ 14:42:19
Postat av: Nellie

Jag gillar de mörkare tonerna bäst, tycker att det framhäver dina fina drag och dina ögon bäst. Vad gäller längden röstar jag på "den med lugg". Kram!

2010-12-10 @ 20:16:02
Postat av: sara

Tack vänner för hjälpen! Återkommer med resultatet om en vecka!



KRAM

2010-12-11 @ 05:55:40
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Lyxhustru

Gillade bäst den med coppar-tonen (den första bilden), passade bäst till din hy. =) Men alla är fina! =)

/Lindah

2010-12-11 @ 20:27:59
URL: http://www.lyxhustru-sydafrika.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Jag gillade den ljusa bäst! Men passat kanske bättre på sommaren, då ... :)

2010-12-12 @ 22:19:47
Postat av: Alexandra

Jag gillade den ljusa bäst! Men passat kanske bättre på sommaren, då ... :)

2010-12-12 @ 22:20:47
Postat av: Elin

Den korta våren 2009, hur fint som helst! :)

2010-12-15 @ 21:41:37

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0