Svensk!


En mycket stolt svenska! Även om jag efter mitt frisörbesök ser något mindre svensk ut i mitt mörka hårsvall.




Det känns så trist, att nyår snart är här. Det innebär nämligen att vi snart är på väg hem till Shanghai, redan på lördag åker vi. När jag är i Shanghai kan jag inte påstå att jag längtar efter Sverige, visst är det mycket/många jag saknar men jag går inte runt och längtar hem. Men nu, när jag är i Sverige längtar jag hem som aldrig förr. Jag älskar verkligen mitt land, mitt Sverige. Jag tycker verkligen om Sverige och allt som är svenskt. Jag tycker om ica, morgontv och svensk design. Det enda jag lätt kan vara utan är klagande svenskar (vi måste vara världsbäst på att klaga).


Jag ska verkligen försöka att njuta av de få dagar jag har kvar i mitt land denna gång istället för att redan sörja att jag snart åker här i från. Innan vi åker hem ska jag hinna med en stor släktmiddag, konsertbesök, middag med vänner, luncher och ett hejdundrans nyårsfirande så jag har mycket att njuta av :-). Först ut är ett tandläkarbesök och lunch med gymnasiegänget, tror att jag kommer njuta mer av det sistnämnda :-). Hoppas att även du njuter av dina mellandagar!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag känner lika dant! Just nu vill jag INTE åka tillbaka! Men så tänker jag att om man skulle jobba här och inte vara ledig, alla andra lediga osv, så är det inte lika mysigt!

Nu hoppas jag bara att jag lyckas ta mig till flygplatsen i tid också :S

Fortsätt njut snygging! Ses om nån vecka eller två :)

KRAM

2010-12-28 @ 12:49:29
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: annelie berg

Jaa passa på att njuta av den otroligt fina vintern! Den är vacker & unik! :)

2010-12-28 @ 23:13:15
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Fru Björnsson

Saknar släkt vänner och riktig klar frisk luft!

Njut av sverige!

2010-12-29 @ 05:35:44
URL: http://srilankainmyheart.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Så snygg du blev i håret!

2010-12-29 @ 16:44:53

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0