Girlpower!

Jag är så stolt över mina vänner! De kickar ass!

I morse läste jag på facebook att finaste Jenny i Sverige har fått jobb. Hipp hipp hurra för Jenny som äntligen kan lägga plugget bakom sig och börja jobba.

Underbara Filippa hade en tuff vår, drabbades av finanskrisen men går nu en universitetsutbildning för  att förbereda dokterandstudier. Så kul för min kloka vän som dessutom ska bli mamma i vår:-)

Fina Zuzana som har sökt jobb i 7 månader här i Shanghai har äntligen fått napp! Hon har fått sitt drömjobb i sin favvobutik i Shanghai. Hon ska hjälpa dem att expandera till andra delar av världen och vem vet, kanske tar hon med märket till Prag när hon flyttar hem igen.

Min andra Shanghaivän Ellinor fick bokstavligen ett jobb slängt på sig och tvingas nu att välja. Avsluta sina studier eller ta det jobb hon kommer att få när hon är färdig redan nu. Ett underbart i-landsproblem som bara tilldelas de begåvade!

Jag är så stolt över mina smarta, begåvade och briljanta kvinnliga vänner. Jag vill höja dem till skyarna och tala om för hela världen hur duktiga de är. GIRLPOWER!!!



Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är stolt över dig med Sara! Rolig, smart, snygg och modig. Det är vad du är! :)



Vad kul ni verkar ha haft det! Du, morsan och mormor.



Vad har ni för adress? Jag tror att det är dags för lite post :)



Stora kramar

/Jenny



2009-11-07 @ 15:47:59

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0