Tredje dagen in

Tredje dagen på detoxen känner jag mig pigg och lätt!

 

 

 

 

Godmorgon vänner! Tänkte ge er en liten detox uppdatering. Är nu inne på min tredje detox dag och än så länge går det hyffsat bra. Till min förvåning är jag varken hungrig eller sugen på något så att följa schemat känns tämligen enkelt. Lite tråkigt och fantasilöst kanske men helt klart genomförbart. Vad jag däremot märker är att jag känner mig lite yr, nästan lite vimmelkantig emellanåt. Körde ett hårt yogapass igår som gick över förväntan, styrkemässigt var jag på topp. Men efteråt kände jag mig totalt kraftlös. Kan konstatera att man nog inte bör träna under just denna detox. Tror att jag slänger in en "vanlig" lunch imorgon, jag vill nämligen springa på kvällen. Jag kan hålla mig från godisskåpet men att skippa träningen är svårare :-).

 

 

By the way. De har utfärdats en tyfon-varning över Shanghai under dagen.Vi har plockat in alla möbler från balkongen och håller tummarna för att vi inte ska fastna på jobbet.

 

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hann ni hem?

Jag lyckades ta mig från jobbet till en restaurang på Huaihai i uppehållet, sen regnade det när vi åt och var uppehåll igen lagom tills vi skulle hem, så hann precis få en taxi. Verkar som att vi slipper blåsten denna gång, den drog tydligen över norra delarna av shanghai.

2010-09-01 @ 13:43:57
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0