Underbara morgon


Min balkong, i alla fall så länge jag bor på Phoenix Island.





Jag började dagen med yoga på balkongen, sedan är det inte mycket som kan gå fel. Jag tror inte att jag någonsin kommer kunna leva utan yoga. Yogan öppnar upp min av naturen mycket stela kropp, hela jag blir mjukare. Speciellt ryggen. I yogan pratar man om att alla solhälsningar och hundar tillåter energin i kroppen att flöda fritt, genom alla chakran. Det låter nog mest som flum för de flesta men jag lovar dig, det finns inget som biter så bra på min stela baksida som några minuter på yogamatten (eller på hotellhanduken, när mattan ligger kvar hemma).






Kärlek
Sara



Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0