Shanghai fashion week

Det kom en inbjudan till Shanghai fashion week. Min fina vän Ellinor arbetar som designer på ett Holländskt klädföretag och fick några biljetter över till den Holländska visningen. Kul!







Vi fick ta del av kläder dels från lovande studenter, dels fyra stora modehus i Holland. Mina favvoriter kommer här!




Snyggaste herrbyxorna!



Plagget med högst "me-want" faktor!










Efter showen gick jag, Zuzana och Therese till ett av favvo-haken Brick för ett glas vin och lite tilltugg. Helmysig kväll!





Så har jag nu klarat av mitt livs första fashion show. Dessutom har jag klarat av den utan att känna mig helt bortkommen. Tur att jag hade med mig Zuzana, som var lika ny i coola gänget som jag! Kanske ännu bättre att Therese, som arbetar som just designer joinade oss. Jag spanade in en hel del snygga kläder, samt en del som var lite mindre snygga… Visst brukar det vara så när man ser bilder från de stora modehusen, att många plagg inte direkt funkar på jobbet?! Hihihi, undra vad min chef sagt om jag stuttsat in med en sådan där huvud-kreation som är på en av bilderna ovan. Tanken är nog att de ska agera som inspiration. Inspiration fick jag, nu känns det om möjligt ännu lite roligare att kicka igång höst-shoppingen.

 

Tack Ellinor!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Daniel

ååååh så fina kläder, Daniel gillar.

2010-10-25 @ 09:20:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Oh vilka fina bilder! De första jag ser från showen! Kul, kul! På min blogg kommer inom kort backstage bilder hahah. Kram!

2010-10-25 @ 14:05:12
URL: http://ellinorsedig.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Oh vilka bra bilder! De första jag ser från showen, kul kul! På min blogg kommer snart backstage bilderna... ;) Kram!

2010-10-25 @ 14:07:28
URL: http://ellinorsedig.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0