Brick




Brick hittar du på Sinan lu 30, nära Huihai lu.

 

 

Igår möttes brudarna upp för mat, rödvin och massa snack. Helmysigt! Det märktes att det var ett tag sedan sist för vi bubblade på som aldrig förr. En och annan fnittrig hemlighet dök också upp :-). Dessa tjejkvällar har verkligen blivit en av höjdpunkterna i min Shanghai-vardag.

 

Kvällen i ära gick vi till Brick, ett helt klart godkännt ställe! Mysig inredning och bra service. Pricken över i:et var det liveband som jazzade loss i bakgrunden. De lyckades att stanna just i bakgrunden, så kvällens skvaller kunde fortgå utan att överröstas. Bra tycker jag! Maten var verkligen fantastisk! Vi delade på tre förätter, de baconlindade pilgrimsmusslorna var jammi! Sedan rundande jag av med en perfekt grekisk sallad, de andra med mer klassiska huvudrätter. Notan slutade på ca 150 kr/person, då ingick även vin till maten. Jag tror att jag kommer att komma åter till Brick.

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: lady

Bra tips! :) Ser mumsigt ut

2010-03-05 @ 10:48:16
URL: http://ladyq.blogg.se/
Postat av: sara

de var det! :-)

2010-03-06 @ 09:14:28
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0