#18 - Min favoritfödelsedag


Min favoritfödelsedag är när jag fyllde 25 år. Då fick jag nämligen världens bästa överaskning.

 

 

 

 

När jag fyllde 25 år skulle min familj inte komma ner till Lund för att grattulera mig. Vi skulle fira mig helgen efter istället eftersom jag planerade stor fest med vännerna på själva Dagen. Ni känner ju mig vid detta laget, jag står min familj väldigt nära så lite sorgligt kändes det, att mamma inte skulle krama om mig på min 25-årsdag.

 

 

Jag fyllde 25 år en lördag. Redan klockan åtta smög Micke up för att besöka toaletten. I själva verket gick han upp och låste upp ytterdörren. 10 minuter senare kom dem, hela familjen. Med paket, levande ljus, nybakta frallor och skrålande skönsång. De hade gått upp vid sex-tiden för att köra hela vägen till Lund och överaska mig. Snacka om glädetårar! Det är min absoluta favoritfödelsedag.

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0