#16 - Min första kyss

Jag gick i åttan. De flesta andra i min klass redan fått sin första kyss, jag var sjukt redo för min. Det var ju pinsamt, att jag var så gammal och okysst.

 

 

I alla fall så var jag på läger, mot droger och alkohol (där jag testade att röka cigg gjorda på te, i smyg). Där fanns en kille som hette Ludde, han var ett år yngre än mig och väldigt söt. Vi stod på en strand i mörkret och kysstes. Kommer mest ihåg att jag var så stolt över att våra tänder inte stötts ihop, det hade mina mer erfarna vännet varnat mig för. Vi var ihop i två veckor och hann hångla en hel del. Jag gjorde slut för att bli ihop med en annan kille från lägret. Man kan säga att jag rivstartade min hångel-karriär :-).

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: annelie berg

Haha, åå vilka minnen :)

2010-11-28 @ 19:02:05
URL: http://annelieberg.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0