# 17 - Mitt favoritminne


Jag har så många fina minnen, väldigt många tillsammans med Micke. Idag berättar jag om ett av dem.

 

 

 

Oj, hur ska jag kunna svara på detta? Mitt favoritminne. Har du ett favoritminne? Jag har så många fina minnen. Men ett, som är favoriten, det går inte. Jag får ta ett i högen, eftersom Micke och jag snart firar 4 år tillsammans så väljer jag ett minne med Micke.

 

 

Det var precis i början, när vi var helt nya. Vi var nya och inte helt övertygade om att vi hörde ihop. Visst trodde vi det, men det tog ett tag innan vi visste säkert. Micke bad mig att möta honom vid stationen i Lund en helt vanlig eftermiddag. Sedan tog han med mig på en överasknings-övernattning i Köpenhamn. Vi bodde på Grand och när vi kom upp på rummet kom det en flaska champange för att fira oss. Shit vad nykära vi var. Det var någonstans där, mittemellan öresundstågen och champangen som vi verkligen bestämde oss för att det är vi. Vi som hör ihop. Han och jag. Det är ett av mina finaste minnen.

 

 

 

  

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: annelie berg

Grattis till era nästan 4 år tillsammans! Ni är så fina ihop :)

2010-11-29 @ 15:20:24
URL: http://annelieberg.se
Postat av: sara ♥

TACK ♥

2010-11-30 @ 01:07:45
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0