Badrummet

Dessa bilder skickade Ida till mig idag och föreställer vår toalett. Jag hoppas att detta lilla rum kan förvandlas till ett vackert SPA rum snabbt som katten. Min kära pappa agerar designer efter tydliga intruktioner från oss. Även om det just nu är lite svårt att se tror jag att det kommer att bli jättesnyggt!

 

 

Ni trogna bloggisar vet att vi har problem med en läcka i vårt badrum i Malmö. Hela denna badrumshistoria har varit en lång resa mellan hopp och förtvivlan. Vi stod ursprungligen med ett OVILLIGT försäkringsbolag (länsförsäkringar) och en nota på 112 000 kr! Hjälp! Efter många långa timmar i telefon och efter att vi dubbelkollat all information vi fått så har VI nu bevisat att försäkringen visst gäller! Jag är förvånad över att man ska behöva kämpa så för en försäkring som vi troget betalat år ut och år in.

 

Nu har renoveringen av lägenheten börjat. Även det med lite blandad kvalitet. Våra stackars hyresgäster fick ett mess i måndags morse med information om att idag kommer vi och tar er toalett. Inga förvarningar här inte, inte ens till oss. Sanslöst! Nu hoppas jag att det kommer gå SNABBT att fixa till badrummet så att Ida och Tomas kan återgå till en tillvaro där deras behov snabbt kan spolas bort.

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0