SOL!

Underbara balkongmys! Jag och mina vackra liljor njuter av sol och poolutsikt! Jag brukar plocka av de finaste blommorna från en vissen blombukett och placera i en mindre vas, så kan jag njuta av blommorna längre! Liljor och vår lilla iitalavas passar perfekt ihop tycker jag.

 

 

Sista söndagen i mars njuter Shanghai av strålande sol, lovely! Jag har hälsat våren genom att rensa ut alla vinterkläder från gadroben, lyckades även slänga hela fyra plagg! Resten av förmiddagen har jag spenderat med en bok på balkongen. Mys! Nu planerar jag att bege mig till Shanghais största park, skita i mina lungor och springa en runda utomhus! Jag försöker undvika att träna utomhus på grund av den dåliga luften, men en gång är ingen gång. Denna dag är för fin för att ödlsa blort på ett löpband.

 

Jag har även hunnit leta billiga flygbiljetter inför nästa helg. Vi har en dag ledigt, dvs tre dagars helg och jag hade så gärna tillbringat de tre dagarna på en strand! Jag verkar dock inte vara den enda för biljetterna till de lättåtkomliga stränderna är dyra. Kanske blir det Hong Kong då där finns både stränder och billiga flygbiljetter. Jag återkommer till detta ämne, håll tummarna att jag gör så med goda resultat! Nu kallar mina gympadojjor!

 

 

 

 

Kärlek

Sara

 


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0