Smider planer!


Jag skulle väldigt gärna vilja gå på denna middagen :-) Jag har redan börjat smida lite planer för en stor fest hemma i Sverge i sommar. Micke och jag måste ju fira alla födelsedagar, jul, midsommar, namnsdagar kräftskiva, påsk, nya jobb, bebisar... under våra tre små Sverigeveckor. Vad sägs om att låta denna bilden svara för temat? Bilden har jag hittat här.


Välkommen torsdag! Det har, som jag förutspått, varit en stressig vecka varav det något mindre frekventa bloggandet från min sida. Vattenläcka, träning och jobb är tidskrävande helt enkelt. Denna veckan smider jag stora planer på jobbfronten, återkommer förhoppningsvis med goda nyheter inom snar framtid :-).

 

  

Micke sitter just nu i en bil på väg mot myndighetsmöte. Det blir fiskhuvud (kinesisk specialitet), gambei (botten upp) kareoke för hans del. Kanske kommer han hem med en rolig story till bloggen imorgon. You never know. Jag har fortfarande en förhoppning om att det kan trilla in ett Micke-inlägg här lite då och då. Än så länge har det bara hänt en gång men jag är positiv.

  

 

Jag laddar själv inför en kväll med turkiskt tema tillsammans med tjejerna. Först ska jag dock klara av ett lååångt möte där jag ska redovisa hela mitt projekt. Pust! Åtta månaders jobb ska utvärderas och granskas. Jag är dock inte ett dugg nervös då vi egentligen tagit allt pö om pö, dagens övning är egentligen mer en sammanfattning. En sista finputsning på alla rapporter och jag är redo!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0