Use today!


Härliga ord att kicka igång denna vecka med!


Ny vecka, nya möjligheter! Helgen försvann i vanlig ordning i en rasande takt. Trots att vi klämde in badhus, långprommis, lägenhetsjakt och stå-upp komedi hann vi faktiskt med lite slapping också ♥. Det enda plan som inte gick i lås och bom var min gulaschsoppa. Det blev hämtmat istället.

 


Den nya veckan är redan i full fart, Shanghai inledde veckan med solsken ♥. Det ser ut att bli en välfylld vecka för min del. Antagligen åker vi på en liten miniweekend till en stad som heter Nanjing i helgen. Staden ligger bara tre timmar bort med tåg så perfa för en liten minisemester. Nanjing var Kinas huvudstad innan Peking tog över och enligt guideböckerna bjuder staden på mycket kulturell sightseeing. Att åka bort på helgen innebär dock att jag måste klämma in mina 2 mil, 2 yogapass och 30 min styrka på 5 dagar… Då vi dessutom har några sociala event inplanerade i veckan anar jag en viss stress. Well, jag fungerar dock mycket bättre under stess än under tristess så hoppas på en mer happy vecka än den förra!





Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: frida

väntar på min bil som ska komma ner från mariestad så att jag kan köra mot paris... så det blir en bra vecka för mig... bara jag och bilen.

finns ropligare städer än paris att snurra runt i fransmän kör inte riktigt som vi...men jag hoppas på bra väder och en skymt av eifeltornet!!!!

kram

2010-01-25 @ 10:33:58
Postat av: sara

enjoy paris!

2010-01-26 @ 06:17:55
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0