I lyxförpackning

Denna halsduk är inköpt på fejkmarket. Nanjing Lu 580 (nära Chengdu Lu).




Att ha Sverigebesök på plats i Shanghai innebär onekligen en hel del turer till Shanghais shopping. Shanghai är som bekannt kännt för detta ytliga nöje. Med rätta, de flesta goes crazy i detta shoppingens mecka! Jag lyckades nästan hålla mig ifrån impulsshopping då jag agerade prutningsexpert å Anders och Linneas vägnar i veckan, men bara nästan. Förutom det som stod på min inköpslista (shopping åt mamma, varm jacka och en rygga) så slank det bara ner en enda pryl, en halsduk. 85 kronor kostade mitt lilla snesteg och för det fick jag en underbart mjuk, varm och gosig halsduk. Snyggt förpackat till på köpet! Denna halsduk kommer att förgylla kalla vinterdagar länge.

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0