Mama went crazy!

PUST, jag är helt slut. De två damerna har kört slut på mig helt denna helgen. Jag har visat dem Shanghais shopping och låt mig bara säga: MAMA WENT CRAZY! Vi har varit på fakemarket, i design-butiker, hos skräddaren och på glasögonmarknaden. Vet inte vad som hände med min annars så ekonomiska mor, eller så det var just det som hände. Shoppingen i Shanghai är helt enkelt för bra! Jag hann även smyga ner någon liten grej till mig med :-) Julklappar, ett par glasögon och en vinterjacka till. Just nu är båda mina jackor hos skräddaren. Visar dem när de e helt färdiga. Tills dess får ni hålla er till tåls med min mors fynd!
Äkta pärlor 85 kr, klocka 90 kr, armband 50 kr, sjal 30kr

MAMA med alla sina fynd!
två väskor, tot 300 kr, diorläppstift 10 kr, kappa 540 kr
också mina glasögon :-) 250 kr
Kärlek
Sara

Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0