# 30 - Ett sista ögonblick


I december 2008 var vi i Shanghai en vecka för att bestämma oss för om vi ville bo här. Vi hann inte mer än att landa sedan satt vi på en av Shanghais högsta barer och blickade ut över Shanghai. Vi föll pladask.

 

 

 

Så kom den äntligen, den sista dagen på listan. Ett sista ögonblick. Som sista ögonblick på listan väljer jag ett första ögonblick i Shanghai. När vi var här en vecka för att kolla in staden, för att bestämma oss för om vi ville bo här. Vi hann inte mer än att landa sedan satt vi på en av Shanghais högsta barer och blickade ut över Shanghai. Ett sådant ögonblick! Ett jag aldrig kommer att glömma!

 

 

Med detta ögonblick så avslutas listan, den jag kämpat med i 30 dagar. Lite skönt, att bloggen blir kravlös igen. Har du tyckt om den, listan?! Känner vi varandra bättre nu?! Vore kul att veta, ifall jag skulle bli lockad av att följa en annan lista någon gång. Puss på er!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: annelie berg

Gillar verkligen din lista! Välskriven, lärorik och underhållande. Tack!

2010-12-12 @ 15:53:34
URL: http://annelieberg.se
Postat av: sara

Kul att höra :-)



KRAM

2010-12-13 @ 03:23:28
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0