# 24 - Det här får mig att gråta

Jag funderar på det där med gråten. Inser att jag gråter en hel del men bara till film och på bröllop. Jag gråter nästan aldrig "in real life".  Vet faktiskt inte när jag grät sist om man bortser från just filmer och bröllop. Så funderar jag vidare om jag är känslokall, som inte gråter. Men jag tror inte det, jag brukar bli kallad en mycket känslosam människa. Jag har nog ingenting att gråta över helt enkelt. Jag är nog en sådan där lycklig människa som mest skrattar. Det är ju skönt, att jag skrattar mer än vad jag gråter.

 

 

Just det, jag klarar inte heller av när vännerna skickar bilder på sina små gryn, då sitter jag på jobbet med fuktiga ögon och kämpar mot gråten. Lycko-gråten.

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Anna Lindberg

Hej Sara! Är dålig på att kommentera på din blogg men jag läser varje dag & tycker att det är roligt att följa ditt liv i Shanghai. Kika in på min blogg där du har en award att hämta :) Kram från Anna (din gamla klasskompis)

2010-12-06 @ 22:24:16
URL: http://aannaa.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Anna! Va KUL att du brukar titta in här!!! Tusen tack för den fina awarden! KRAM

2010-12-08 @ 01:24:45
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0