Paus i Shanghai




Mys och invigning av mina nya brillor!





Ibland behöver man en paus! Helgen som gick har jag främst spenderat på Shanghais gator tillsammans med Sara och Angelica. Vi har strosat, shoppat och trängts, det finns väldigt många kineser! Tursamt nog bjuder även staden på små gömda pausplatser. I lördags smet vi in på Mansion hotels terass, en gömd skatt för den som inte redan vet om att den finns. Där lapade vi sol och åt var sin dessär, mys! Bäst har varit att vi kunnat pausa utomhus i helgen. Det verkar faktiskt som att våren är på väg! Idag ligger det tunga moln över Shanghai men det är ändå 20 grader, bra tecken på att våren kanske äntligen hunnit hit! Jag drömmer om ljumma vindar mot bara ben och att få hänga in jackan i gadroben för gott.

 

 

 

Idag ska jag vinka av Sara och Angelica då de tar nattåget mot Beijing ikväll. Sedan är det flytt och träning som gäller några veckor framåt. Ni kan förväntar er många om blogginlägg om saknaden efter socker och inredningsfunderingar framöver!

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0