Spontana söndag

Vi är nyss hemkomna från en härligt spontan Shanghai söndag. Jag älskar verkligen när lediga dagar får bestå av spontana enkla möten med männsikor jag gillar. När vi bodde i Sverige var vi uppbokade flera veckor framåt. Här vet jag inte ens vad jag ska göra nästa helg. Jag tycker om ett mer spontant liv. Då finns det plats för söndagar som denna.

 
Tog en snabbvisit inom Zuzana. Hon jobbar i en av mina favvo inredningsbutiker i Shangai.


Jag hade kunnat komma hem med halva butiken, nöjde mig dock med ett vackert doftljus, 100kr. Tycker att den passade superfint till vår samling av vinkorkar. Är även övertygad om att den vackra asken kan komma till nytta.

 

Jenny och Micke ringde i morse och undrade om vi ville komma på söndagsmiddag. Det ville vi, så klart! De hade redan julpyntat. Vi drack glögg och inspekterade deras fina mini-julgran.

Nu ska jag avsluta helgen med att krypa ner till Min finaste Micke! Sov gott!

Kärlek
Sara



Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0