drömklänning

Jag och Ellinor jobbar på ett litet projekt. Eller tja, Ellinor jobbar på ett projekt och jag är försökskanin :-). Projektet heter "aftonklänning", visst låter det lovande?! Jag har bidragit med bilder som inspirerar mig och har visat Ellinor runt i min gardrob. Utifrån det skapar Ellinor sedan min drömklänning :-). Igår tittade vi på lite olika förslag och jag lyckades efter mycket vånda välja en klänning. Det ser mycket lovande ut :-). Jag hoppas kunna inviga mästerverket redan nästa helg. Om allt går enligt plan kommer nämligen hela gänget att befinna sig på invigningsfest på lyxhotellet Peninsula. Daniel som jobbar där ska bara fixa in oss först :-)


åh, det var svårt att välja!


Min drömklänning. Den kommer att gå i en lila/grå ton (tror jag), chiffong. Bältet blir nog i silver. I halsen kommer Ellinor att fästa några pärlor. Jag är så förväntansfull!

 

Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Anna G

ser fint ut! väntar spänt på fortsättningen :)

2009-11-12 @ 10:23:56
Postat av: sara

lovar att visa n'r den e klar :-)

2009-11-16 @ 04:04:11
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0