Fredag i Shanghai


Äntligen fredag och då brukar jag ju bjuda på lite ögongodis här på bloggen. Så det gör jag idag med, så klart! Another home to die for…

 

I Shanghai har vi haft ännu en dag med stålande solsken och oj vad jag njöt av dagens lilla lunchprommis. Det känns som att vinterjackan snart kan vara ett minne blott. Det ryktas om bra väder imorgon med och vem vet, kanske blir det frukost på balkongen. Annars så kommer det att bli en ganska lugn fredag i lägenheten på 21a våningen då jag planerar att vara ensam hemma. Det är inte ofta jag är själv hemma en fredag så det blir en mysig omväxling. Bakad potatis med fetaost-creme, jordgubbar och Greys Anatomy står på schemat för kvällen.

Veckan som gått måste jag nog summera till en riktigt jobb-vecka. Det är stora planer på gång på jobbet just nu . Som ni vet har det på tisslats och tasslats lite om jobb ett bra tag nu men jag är ännu inte redo för att slå på stora trumman. Men snart mina vänner, snart kan jag nog berätta för er om mina jobb-planer. Och som sagt, veckan som ligger bakom oss har tagit mig några stora steg framåt.

Innan du signar ut så tycker jag att du ska ta en titt på spotlifes hemsida. Där står nämligen lifeinshanghai under kategorin ”Populär”, tusen tack för det spotlife!


Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0