One Saturday night





One Shanghai Saturday night.
Vi skulle bara vara några få som skulle ta en bit mat innan kvällens stå-upp show. Helt plötsligt är vi 22 pers som äter och dricker freeflow på Kagen Teppanyaki för 250kr/ person. Jag undrar, är något av det möjligt i Sverige? Är det möjligt att spontant få ihop 22 pers en lörsdagskväll? Är det möjligt att få tag på ett bord? Är det möjligt att bli både mätt och berusad för 250kr/ person. Jag ställer mig tveksam.


Det blev en trevlig middag följd av en kul stå-upp show. Improvisering var det, jag är sjukt impad. Nu är resten av gänget på Zapatas och kalasar vidare och jag sitter hemma och bloggar (?). Det blir inte den roligaste månaden när man bestämt sig för att hålla sig från alkohol. Nej, nu skyller jag ifrån mig. Jag är inte helt frisk än och vill inte riskera fler sjukdagar så jag tog det vuxna beslutet och gick hem när klockan slog tolv. Det känns... skönt. Nu kallar sängen, puss på er!





Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Christin

Oj ne det händer nog inte i Sverige!

Jag ska just ta mig ner till soffan. Äta en god panacotta och titta på film! Bästa lördagen enligt mig!

Kram och hoppas att du är frisk nu!

2011-01-22 @ 20:04:54
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: sara

Det lät ganksa mysigt det med! KRAM

2011-01-23 @ 10:33:10
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0