A lot about nothing


När jag fyllde år så fick jag en uppdatering av de snygga Filippa K muggarna. Kopparna har sedan legat i Sverige och väntat på att hämtas upp, vilket jag så klart gjorde i julas. Så nu har vår ringa samling av 4 små espressomuggar utökats markant, bland annat med kaffekoppen av storlek större. Me likey!

 

 

 

Så har vi redan nått mitten av denna arbetsvecka, tiden bara rusar iväg tycker jag. För min del så har det varit full fart på jobbet hela veckan med allt från systemuppdateringar till rekrytering. Jag gillar när det är full fart och många olika saker händer samtidigt :-). Det är verkligen massor som pågår här i bakgrunden vad gällande jobb, spännande värre. Egentligen vill jag bara bubbla av mig till er men när det kommer till jobb är det ett måste att hålla viss blogg-distans. Jag får helt enkelt återkomma till er när saker och ting lugnat ner sig lite och när det finns på papper.

 

 

Just nu har jag gjort en liten mellanlandning i soffan mittemellan jobb och gym. Idag planerar jag nämligen att genomföra veckans andra träningspass och just idag står det löpning på schemat. Jag måste erkänna att jag är ganska trött på att löpträna på löpband, det är ganska enformigt om man säger så. Det brukar dock funka ganska bra med intervaller så det får nog bli det idag. Intervaller och sex and city på TVn. Igår tog jag mig igenom 90 minuters bikramyoga (yoga i 40 grader). Jag njöt de första 60 minuterna och tvingade mig igenom de 30 sista :-). Btw, när vi nu är inne på nyttigheter. Idag har jag varit sååååå godissugen, inte kunnat tänka på annat än de franska choklad-pralinerna jag gömt i min låda på jobbet. Men även om jag var nere i lådan och nosade lite så åt jag ingenting och 3 timmar senare var suget borta. Stolt över mig själv! Nä mina kära, nu väntar gymmet!

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

Prova att lukta på choklad när du är sugen. En del säger det hjälper.

2011-01-13 @ 10:33:02
URL: http://annaibyen.blogspot.com
Postat av: sara ♥

Tack för tipset blogg-kompis!

2011-01-14 @ 02:51:45
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0