Last sick day, så det så!


Dagens (eller snarare veckans) sjuk-outfit. Mjukisar från HM, top lindex, influensa Shanghai. Styling och make up, obefintlig.



Har precis läst typ 100 bloggar. Tror att jag är lite känslig nu, influensa-sjuk och allt men hjälp vad perfekta alla bloggerskor är. Men nyklipta hår, nya odd-molly toppar och med nya Tine K vasen i bakgrunden. Jag får lite mindervärdeskomplex. Men så rannsakar jag mig själv en stund och konstaterar att inte heller jag visar upp hela sanningen. Jag väljer och vrakar ord, historier och bilder så att de ska vara till min fördel. Photoshoppar och ljusar upp lite. Så idag vänner får ni mig som jag är. Sjuk, blek och utan makeup. Bara för att. Annars så mår jag mycket bättre idag. Ska till och med försöka mig på att jobba imorgon, håller tummarna för att det går bra. 





Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker du är perfekt precis som du är Sara! Krya på dig!

2011-01-20 @ 13:07:07
Postat av: Hanna

Jag håller med, alldeles för mycket retushering i bloggvärlden! Vi är bäst när vi alla är naturliga, inte sant!? :)

Ses vi på lördag, har du piggnat till tills dess?

kram!

2011-01-20 @ 13:37:57
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: Linda - Mitt liv i Grekland

Hej!

Ska erkänna att jag läst din blogg ett par månader nu utan att aldrig kommentera så tyckte det var dags nu! :)

Hoppas du är bättre imorgon, lagom till helgen så du får komma ut och ha lite skoj! Krya på dig!!



...Känns som jag borde skämmas som bloggare att jag faktiskt nu fick googla...Tine K vasen ;)

2011-01-20 @ 13:46:02
URL: http://dotlc.blogg.se/
Postat av: Nora

Du ser toppen ut! Sjuk men fantastiskt!!!

2011-01-20 @ 15:50:20
Postat av: Nina

Bra inlägg.

2011-01-20 @ 22:59:06
Postat av: sara ♥

Tack godingar, va söta ni är!



Linda, kul att du "hörde av dig" :-)

2011-01-21 @ 06:06:05
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Malin W-H

Naturlig skönhet! :-)



kram

2011-01-21 @ 17:20:50
Postat av: sara

Precis så pratar en god vän malin :-)

2011-01-22 @ 08:40:49
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0