Jag lovar


Bilder från Yunan, dit vi ska på semester. Bilderna är lånade av vår guide, hemsidan hittar du här.

 

 

 

Hej godingar! Tittar in en snabbis, om bara några minuter kommer taxin som ska ta oss till flygplatsen och sedan till Kinas sydligaste pungt. Väderleksrapporten lovar ca 25 grader, guiden lovar härliga dagar i naturen, nice! Jag å andra sidan lovar att leverar ett och annat blogginlägg fast jag är på semester, jag har nämligen förberett :-). Så fortsätt att titta in här som vanligt, jag lovar att här kommer finnas små nya inlägg att läsa. Har ni riktigt tur får jag tag på internet någong gång under semester och kan skicka en semesterhälsning!



För den nyfikna så kan jag tala om att vår semester-vecka kommer att se ut så här:


29/1       Vi kommer fram till staden Jinghong som ligger så långt söderut du kan komma i Kina. 
30/1       Först dagen med trekking, mellanjobbig ska den vara. Vi sover i en by hos minoritetsfolket.
31/1       Vi trekkar hela dagen, sover i en by hos minoritetsfolket.
1/2         Vi trekkar halva dagen och återvänder sedan till staden. Där besöker vi varma källor och får massage.
2/2         Dax för nästa trekking-tur. Denna gången tuff djungeltrekking. Vi sover i en by hos minoritetsfolket.
3/2         Vi trekkar hela dagen, sover i en by hos minoritetsfolket.
4/2         Vi trekkar hela dagen, sover i ett hotell som ligger i en botanisk trädgård
5/2         Vi kommer åter till staden. Varma källor och massage igen. På kvällen flyger vi hem.
 

 

Happy new year!

Sara


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Vad spännande! Ska bli intressant att höra om!

2011-01-29 @ 11:21:31
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Linda - Mitt liv i Grekland

Va kul!! Ha en underbar semester nu så hoppas jag på lite bilder när ni kommer tillbaka! :) Enjoy!

2011-01-29 @ 19:23:53
URL: http://dotlc.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0