Gissa var!

I söndags besökte vi Sverige, kan du gissa var?






Amigos, i söndags var vi på en liten utflykt. Vi packade en liten väska, hoppade på metrolinje 7 och åkte till ändhållplasten, en plats i Sverige. Innan jag tar och berättar om söndagens bravader så tänkte jag att du skulle få gissa vart vi åkte. Titta på metroskylten och se om du kan gissa. Ett tips är att uttala det du läser på stockholmska med lite av en kinesisk touch. Skånska funkar inte alls.


So people, gissa platsen!




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sigtuna :)

2011-01-19 @ 13:53:24
Postat av: Lyxhustru

Tror du skrev Sigtuna i ett tidigare inlägg. =)

2011-01-19 @ 15:50:03
URL: http://www.lyxhustru-sydafrika.blogspot.com
Postat av: Malin W-H

Mäla´n (Mälaren) tror min sambo... :-)



Men jag reagerade häromdagen när du pratade om sigtuna :-)



Ok. då kanske vi ses på Funbeat snart! :-)

Hoppas du mår bättre!

kram Malin

2011-01-19 @ 20:07:51
Postat av: Charlotte

Mälaren hade jag också gissat, enbart baserat på skylten.

2011-01-19 @ 22:07:34
Postat av: Nina

Meeen! Läste tidigare innan några inlägg kommit upp och först nu kom det till mig! Melarn! (Mälarn). Men jag var ju inte först... Suck!

2011-01-19 @ 22:38:14

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0