Äntligen fredag!


Ett fredagshjärta till er mina bloggisar och lite sovrumsinspiration!






Jag måste bara säga, åhhh vad skönt med fredag!!! Så här första veckan efter semester och yet-laggad så har det varit lite extra svårt att komma upp ur sängen på mornarna. Dessutom hann jag nästan glömma bort att jag har ett jobb som måste skötas under semestern... Summasummarium, det är trevligt med helg!

 

 

I ärlighetens namn så småstartade jag helgen redan vid lunch. Jag hälsade på min mammalediga chef och hennes lilla knyte. Så snusade bebis på arbetstimmar, mysstart på helgen eller vad säger du?! Ikväll ska jag fira min nuvarande chefs födelsedag, vi blir ett gäng som ska ut och äta koreanskt. Annars har vi inga planer alls för helgen vilket känns lite ovant. Ett och annat träningspass lär det bli, kanske en tur till en park om vädret är bra. Vi har även ett måste att klara av under januari månad och det är att införskaffa vandringskläder. Vi ska ju på en 6 dagars vandring första veckan i februari och behöver uppdatera den nu helt obefintliga vandrings-gardroben. Kanske får det bli ett projekt att avklara under helgen.

 

 

sötisar, nu kallar som sagt en middag med chefen och den vill jag inte bli sen till. Önskar er en härlig helg!

 

 

 

Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar polaroidbilder!

2011-01-07 @ 13:13:09
URL: http://annaibyen.blogspot.com
Postat av: Nina

Jag säger bara: Decathlon! Den stora ligger vid tunnelbanestationen som connectar till magleven. Youzhi stationen eller nåt i den stilen. Allt från vandringsstrumpor till skor/tält/ryggor... Och en för oss mycket välfrekventerad affär! ;) Kram

2011-01-07 @ 14:49:48
Postat av: Fnulan

Åh vilket fint hjärta!!!!!



Kram fina Sara

2011-01-07 @ 23:54:39
URL: http://www.fnulan.se
Postat av: sara

Tack för tipset Nina, var på väg dit idag men solen sken :-)

2011-01-08 @ 10:05:22
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0