Im back!


På vandring genom Yunans djungel.



En sådan resa! Jag vet knappt var jag ska börja. Vi har sett bönder skörda sugarplants, sökt skugga under bananträden, balanserat på sönderfallna broar mitt i djungeln och lekt med barn i folkdräkter. Vi har ätit mat i trähyddor där kycklingarna sprang runt fötterna på en och sovit på golvet i lika spartanska hyddor. Vi har vaknat av galande tuppar och aktat oss för stirrande vattenbufflar. Vi har varit skitiga, vi har kissat i skogen och vi har varit svimfärdiga av utmattning efter att ha trekkat över risfälten.


Det har varit en cool, jobbig och oförglömlig resa som jag verkigen är glad över att ha gjort. Även om jag måste säga att det nog är sista gången jag reser så här spartanskt. Att kissa i skogen kan jag ta men att vakna mitt i natten liggandes på golvet för att jag tyckte mig hörde en råtta var så där kul. 


Jag lovar er att jag ska berätta allt om vårt äventyr :-). Jag ska bara fundera ut hur först, jag har hundratals bilder att sortera och minst lika många historier att föra över till bloggen. Återkommer under dagen sötisar, ska bara hinna med en efterlängtad pedikyr först! Och du, Im glad to be back in bloggvärlden ♥




Kärlek
Sara





Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Låter som en riktigt spännande och intressant resa! Ska bli kul att höra mer!

2011-02-06 @ 10:28:16
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Mia

Vilken häftig och äventyrsrik resa! Ska bli spännande att läsa!

2011-02-06 @ 12:10:54
URL: http://miaojulia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Välkomna tillbaka till civiliserat land (för oss är det tvärtom, men kommer ju från HK) ;)

Det finns två små leveranser här som väntar på dig! :)

Kram!

2011-02-06 @ 12:31:59
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: sara ♥

KUL att ni ser fram emot att läsa mer, har ett helt gäng riktigt coola bilder att visa :-)



Hanna, ser fram emot pick-up :-)

2011-02-07 @ 08:46:30
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0