Uppäten!

Carro blir uppäten av småfisk!

 

 

 

Åh, kom just på att det är en grej jag inte berättat för er, en cool grej som vi testade under vår Yunan-semester. Det var ju som du redan vet en ganska tuff och skitig semester, våra dagar på Yunans landsbyggd. Ingen lyx så långt ögat nådde. Men sista dagen, timmarna innan vi skulle boarda planet mot Shanghai hann vi besöka några varma källor. Det var lovely vill jag lova. Sol, bad och avslappning efter sex dagars trekk var precis vad vi behövde. Hihi, det blev inte sämre av att vi smugglade in en flaska vin :-).

 

 

Nu till grejen, en av de varma poolerna var fylld med småfisk, den sortens fisk som gärna äter döda hudceller. Det var en märklig känsla, att sitta i vattnet med hundratals fiskar som gnagde på en. Jag hanterade det så där, det kittlades så mycket att jag inte kunde sitta still. Coolast var Carro som klarade att sitta helt still i säkert 30 minuter, hela hennes ben var täckta av hungriga fiskar. En helt galen syn!

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Caroline

Just det ja! Det var en kul upplevelse. Fast alla utslag som jag fick efteråt var inte lika kul! De kliar fortfarande. :(

2011-02-24 @ 09:09:18
URL: http://carolinedahl830514.wordpress.com
Postat av: Christin

Läskigt!!!

Det finns även i Sverige, som fotvårdsbehandling!

2011-02-24 @ 16:32:24
URL: http://Http://www.piccolacasa.wordpress.com
Postat av: RESESNACK

Ooh, sånt har jag velat testa länge ju!

2011-02-25 @ 14:50:59
URL: http://res.se/blogg/resesnack/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0