En alla hjärtansdag kram!


En alla hjärtansdag kram till er, mina fina bloggisar! Kom ihåg att kärlek är det enda som växer ju mer man slösar med det!

 

 

 

Måndag, alla hjärtans dag och jag känner mig faktiskt på topphumör. Jag har sagt det innan och säger det igen, helgen som nu ligger bakom oss var så underbart härlig att jag känner fullpeppad med energi. Så skönt när helgen blir så bra, utan att vi gjorde något speciellt. Extra kul är det också när man får starta veckan med en kärleksdag. M och jag ska som sagt fira varandra på the Apartment med deras fem-rätters meny. Hoppas att det kommer att smaka. Sällskapet kommer i vilket fall som helst att bli toppen. Förutom till Micke så vill jag dedikera denna alla hjärtans dag till mina andra stora hjärtan, mina älskade syskon. Kärlek i mängder till er, hoppas att ni får en underbar dag tillsammans med era fina hjärtan!

 

 

Till er mina fina blogggisar har jag en liten specialare på gång. Håll utkik här under dagen, filar på ett blogginlägg som kommer att bli lite utöver det vanliga. Känsliga bloggisar varnas :-).

 

 

 

 

 

Kärlek
Sara

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh va spännande! Ser fram emot detta!! Glad alla hjärtansdag till dig! Hoppas att ni får en riktigt fin och romantisk kväll ikväll :)

Ses på onsdag! KRAM

2011-02-14 @ 08:16:14
URL: http://carolinedahl830514.wordpress.com
Postat av: Christin

Du är så sööööt! På alla bilder ser du alldeles strålande ut! Hoppas att ni fick det riktigt mysigt!

Stor kraaaam!

2011-02-14 @ 21:14:29
URL: http://piccolacasa.wordpress.com
Postat av: sara ♥

Vad gullig du är Christin, :-)

2011-02-15 @ 02:46:45
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0