Septembersöndag


Foto by Micke. Jingan tempel, centrala Shanghai




Så var det då söndag igen och ännu en helg ligger bakom oss. Både Micke och jag har varit helt utslagna idag, fast av olika anledningar :-). För Mickes del berodde det på gårdagens kräftskiva. Till skillnad från mig gick han inte hem strax innan tolvslaget utan kalasade på fram till småtimmarna. För min del är det min förkylning som spökar. Min förkylning och helgens yogaseminarium. Idag var det hard core yoga tre timmar på förmiddagen (för dig som tror att yoga inte är jobbigt kan testa ett så kallat jumpthrough i tre timmar). Sedan var jag helt däckad och återfick inte krafterna förrän nu framåt kvällen. Det suger verkligen att inte vara på topp.



Under dagen har vi även inhandlat kärlekens födelsedagspresent. Då det inte finns något som heter "öppet köp" på fejkmarket fick Micke kolla in sin present två dagar innan den stora dagen. Som jag misstänkte godkändes presenten så nu ligger den och väntar på att det ska bli tisdag. Eller, Micke väntar tills det blir tisdag. Lovar att foto underverket för jag tycker verkligen att jag denna gång lyckats att hitta en riktigt snygg manlig accessoar!


Vad händer hos dig denna Septembersöndag?




Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

Klarblå himmel och alla i stan njuter av solskenet trots den kyliga vinden. Besökte den mest givna turistattraktionen idag fast ni har lånat den av oss... :)

2010-09-05 @ 17:26:34
URL: http://annaibyen.blogspot.com/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0