Manligt


Travelbag från Mulberry. Jag köpte en lite mindre variant av travel bag till Micke så att den skulle passa även som sportbag. Inköpt på Nanjing Lu 580, Shanghai.

 

 

 

 

Bjuder på lite shoppinginspiration så här på fredagskvällen. Vem vet, kanske är det någon av er bloggläsare som tänkte bege sig ut på stan till helgen på jakt efter några fynd :-). Denna travel/sports-bag var min födelsedagspresent till Micke och köptes med bilden av min snygga man gåendes på en flygplats på näthinnan. Jag gillar män med sexigt manliga väskor!

 

 

Jag tror att det blir en ganska lugn helg i Shanghai, inga stora planer än så länge. Dinner hos vänner ikväll, lite pyssel. Mer spännande är dina helgplaner! Ni är ett helt gäng godingar som tittar in här varje dag men bara hälften av er loggar in under helgerna. Så vad hittar ni på? Är nyfiken som bara den, *fniss*.

 

 

 

 

Kärlek

Sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Sjuuktt fin! Lyckos Micke.

2010-09-24 @ 16:42:31
Postat av: Alexandra

Ehh, man känner sig nästan lite övervakad ... ;) Ska inte hitta på ngt speciellt f.ö. :)

2010-09-24 @ 23:51:05
Postat av: Lena

Hej

Letade på shopping i shanghai och hamnade på din blogg :)

Vad är värt att köpa där som är billigare än i Sverige ? Sportkläder typ Adidas,Nike ? Datorer, kamera och / eller andra elektronprylar ?

Guld ... vilken karat säljs den i .... Dyrt eller ?

Äkta silver finns det, prisvärt ? Pärlor ?

Tacksam för ett snabbt svar :)

MVH Lena

2010-09-25 @ 21:26:35
Postat av: sara ♥

Lena! Bra i shopping i Shanghai är främst fejkprodukter. elektronik säljs oxå billigt, likaså pärlor.



Guld och silver har jag tyvärr inte koll på.



Enjoy Shanghai!

Sara

2010-09-26 @ 11:52:25
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej igen :)

Är det något speciellt ställe du kan rekommendera för elektronik, även fejkprodukter och pärlor ??

Min man ska dit för jobbets räkning ett par dagar så det finns inte så mycket tid över för att leta bra shoppingställen, så tipsa gärna :)

2010-09-29 @ 22:07:45
Postat av: Lollo

Har varit i Shanghai och tyckte inget var direkt billigt. Jag räknar då inte fakeprodukter. De flesta europeiska lyxvaror kostar tom mer i Shanghai än hemma. De har dock en utbud som är helt otroligt.

2010-10-16 @ 12:15:26
URL: http://honkong-guide.r76.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0