TGIF


Dom är vackra, mina syskon! Det är även de jag saknat allra mest sedan jag kom tillbaka från min Sverigesemester i somras, Nina och Jacob. Min familj är det finaste jag har!




Åh det är nice med fredag. Trots att jag är faktiskt stannat hemma från jobbet idag med tungt huvud och halsont så är det ändå trevligt med fredag! Tar det riktigt lungt idag, som man sig bör en sjukdag.



I helgen står det yoga, yoga och yoga på schemat. Jag och fina Zuzana har signat upp oss på 3 timmars förmiddagsyoga både lördag och söndag. Håller tummarna för att huvudet lättat till dess. Annars får jag gå dit och bara lyssna på den undervisning som ska vävas in bland alla asanas, alternativt ställa in. Som sagt, håller tummarna. På schemat står även att besöka svenska general konsulatet för att rösa. Vi utlandssvenskar får rösta lite före er andra :-). Hoppas att kunna slinka in en kamera på konsulatet så jag kan visa er hur det går till för en utlandssvensk att rösta. Det känns extra viktigt för mig att rösta detta år, då jag kommer att rösta i ett land där rätten att rösta inte finns. Det är mycket vi svenskar tar för givet... 



Nej mina kära, nu ska jag passa på att ta mig ytterligare en nap innan min kärlek kommer hem. Vill ju orka umgås lite med honom.





Kärlek
Sara




Kommentarer
Postat av: Bangkok Info

Hej,



Jag bloggar från Bangkok och tänkte länka till intressanta svenska bloggar från andra delar av värden. Vore kul om vi kunde bli länkvänner :)

2010-09-04 @ 12:50:48
URL: http://bangkokinfoblogg.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0