Inspirerad



Åhh jag drömmer mig bort till det perfekta vardagsrummet. Tyvärr har jag inte lyckats helt själv ännu… Jag inspireras dock av bilder som dessa. One day! Sköna hem.

 

 

 

 

Godkväll bloggen! Eller god middag är det nog hos er :-). Fredag, fredag, fredag igen och jag känner lite helgpirr i kroppen. Det kan till och med vara så att denna bruttan är sugen på party. Det händer inte ofta numera men på lördag kan jag tänka mig att stutsa runt på ett av Shanghais dansgolv med en flaska bubbel som trogen danspartner. Vi får se om suget håller i sig :-). Småfestlig kommer helgen att bli i vilket fall. Efter denna kvälls inplanerade löprunda sticker vi nämligen på lite mingel med svenska nätverket Young Proffesionals. Det blir säkert trevligt och jag har redan nu nys på både en och fem mysiga svenskar som ska dit.

 

 

Utöver utsväverier så som barmingel och rumpskak står lägenheten på helgens schema. Planerar att besöka möbeltillverkare och en lampmarkand och hoppas så klart på några fynd. Jag jobbar på vårt vardagrum som jag inte riktigt får till. Jag är känsligt för sånt där. Känns inte rummet rätt kan jag inte koppla av, då går min hjärna på inrednings-högvarv tills det ser ut som jag vill ha det. Stackars sambo.




Happy helg vänner! 

 

 

Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

Vet hur det är med inrednings-tankar. De tar aldrig slut. Ovan är mitt önskehem också men för tillfället bor jag i ungefär motsatsen. Min hjärna har kollapsat...

2010-09-17 @ 16:50:56
URL: http://annaibyen.blogspot.com/
Postat av: Malin

VACKERT!!!!



Jag ska bjuda på lite bilder, tar lite då och då tänkte jag. Alltid svårt att få fina och rättvisa bilder på ett hem... Ser alltid lustigt ut på bild (i alla fall när jag tar ;))

2010-09-18 @ 10:52:12
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Malin, det ser jag fram emot :-)

2010-09-20 @ 05:58:34
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0