Vykort från Hanoi


Hanoi, mopparnas stad









Hanoi genom mina ögon





Restaurangliv i Hanoi.





I Hanoi kan man möta upp med vänner från Gerdahallen :-). Jossan och hennes vän Anna var i Hanoi samtidigt som vi, självklart mötte vi upp vi upp med dem!





Hanoi är en bullrig, levande och intensiv stad. Jag får känslan av att staden inte alls är olik Shanghai för 20 år sedan. Hela staden är ett myller av moppar, gatukök och Viatmeneser med trekantiga bambuhattar. Bra shopping för den som inte redan tröttnat på fejkade convers :-). Jag gick loss på produkterna tilverkade av minoritetsbefolkningen som lever i bergen utanför Hanoi. Stort minus för den förfärliga luften, Hanoi fick mig att dra ett djupt andetag i Shanghai och uppleva luften som ren...





Kärlek
Sara




Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0