Bottega Veneta


Det gick inte att motstå denna underbart gosiga halsduk. Trots att den var för dyr, trots att den inte stod med på inköpslistan. När det klickar så där fullständigt, då är det bara dumt att stå emot. Dessutom dubbelkollade jag med kärleken. Jag fick, trots mitt eget införda shoppingförbud.

 



Så var det måndagskväll igen och jag sitter uppkrypen i soffan med levande ljus, en kopp te, en tjejfilm och en underbar utsikt. Dessutom låter jag Jessie curls hårinpackning jobba på mitt torra hår. Jag har haft det sämre. Det är min sista kväll som gräsänka och även om jag verkligen föredrar att ha Micke hemma så finns det ingen anledning att inte njuta av ensamheten.


Idag har även hösten kommit till Shanghai på riktigt. Min nya halsduk tedde sig på tok för varm igår men idag var den en skänk från ovan. Imorgon ska temperaturerna droppa några grader till, 9 grader hotar väderleksrapporten med. Brrrr men lite mysigt ändå. När man väl får vänta på hösten så är det lättare uppskatta mysfaktorn.

    

 

Kärlek

Sara



Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0