Tusen tack!






28-års firande med fina vänner!

 

 

 

 

Åh det blev en helmysig födelsedag trots avsaknaden av magi :-). Det är faktiskt riktigt härligt med en dag om året som är "min" dag. Telefonen gick varm och hela min fina familj ringde för att gratulera. Äkta lyx för en utlandssvensk som jag, det är verkligen inte varje dag jag får prata med alla i min älskade familj.

 

 

När jag klarat av den plikt som kallas jobb åkte Micke och jag till Mesa för en drink på tu man hand. Sedan mötte vi upp några vänner på en av mina favvo-restauranger, Xibo. Vi åt gott och skrattade så vi fick ont i magen, vad mer kan en 28-åring önska sig?! Dagen blev inte sämre av alla fina cyber-hälsningar både här och på facebook. Tusen tack, ni satte guldkant på min dag!

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Johanna S

Grattisar fràn Sicilien!

2010-10-14 @ 09:43:21
URL: http://www.vardagpasicilien.blogspot.com
Postat av: Nicky

Grattis på födelsedagen i efterhand! Hoppas att du fick en underbar dag!



Check out the new blog! ;) :)



XX Nicky

Postat av: annelie berg

låter som en alldeles underbar dag tycker jag :)

2010-10-15 @ 19:39:49
URL: http://annelieberg.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0