Tips!

Senaste conversen, 50 kr på fejkmarket (Nanjing lu 580, nära Chengdu lu)

 

 

 

Många som åker till Shanghai för att shoppa kommer hem med ett par convers. De finns till salu överallt i stan. På fejkmarket, på gatan, i tunnelbanan. När jag var på fejkmarket sist passade jag på att uppdatera min convers-samling och såg då ett par som betalade 200 kr för ett par convers. De tyckte att de gjorde världens kap, jag köpte samma dojja för 50 kr :-). Hihihi, det gäller att ha koll på priserna. Så, om du ska köpa convers i Shanghai så betalar du 50 kr för de låga, 70 kr för de höga. Tänk dock på att de inte håller en evighet och behövs bytas ut med jämna mellanrum.

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Jeanette

De höga brukar kosta lika mycket eller en 5a mer, 70 är för mycket! :)

Glöm inte att kolla efter så den där vita gummibiten på spetsen av skon är rak/platt/jämn men det vet du säkert redan :)

2010-11-26 @ 01:19:44

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0