På resande fot


Det blir inte mycket tid över för kärleken under veckan som kommer. Jag hinner nätt och jämt komma hem från min jobbresa innan Micke åker en vecka till Ryssland med jobbet. Men det är bra att sakna varandra ibland, det blir så mycket roligare när man väl ses.






Så befinner jag nu på resande fot, igen. Inte allt för långt bort denna gång, närmare bestämt 4 timmars bussresa utanför Shanghai. På en liten ö, som enbart rymmet ett resort och IKEA Shanghais finansavdelning. Det är dax för årets kickoff möte. Det blir 2 dagar fyllda med möten och förhoppningsvis lite trevlig kollego-mys. Jag kan hittills konstatera att rummet är till all belåtenhet men maten riktigt illa... Imorgon ska jag ta mig en titt på ön i dagsljus och förhoppningsvis återkomma med bilder.


För övrigt kan jag tala om att resen av helgen vilats bort men att jag känner att jag redan är på väg ur denna tråkiga förkylning. Vila är verkligen den bästa (men tråkigaste) medicinen.





Kärlek
Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att förkylningen börjar ge sig, och hoppas att ni får två bra dagar!

2010-10-17 @ 17:06:02
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: sara ♥

tusen tack bloggkompis!

2010-10-18 @ 09:43:16
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: annelie berg

Hoppas ni får en trevlig vistelse på ön :) Det går inte att kommentera det senaste inlägget.



Kram!

2010-10-18 @ 17:06:16
URL: http://annelieberg.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0