Ni bestämmer!


Nytt i hallen sedan jag
visade den sist är en svart "kina-pall", perfekt att knyta skosnörena på.

 

 

 

Det finns såååå många fina hem! Jag får prestationsångest. Jag vill också ha ett "sköna hem" hem med fiffiga ideer och genomtänkta visioner. Men jag får inte riktigt till det, jag får bara 95% till det. Just nu är det vår soffgrupp jag bråkar med. Jag har nästan gett upp. Det är därför det var ett tag sedan ni fick några bilder från 21a våningen. Det och att jag inte är helt säker på att ni vill ha "hemma hos Sara" bilder.

 

 

 

Vad säger ni vänner, ska vi satsa på "hemma hos Sara"? Kanske kan ni hjälpa mig att få ordning på min 95% soffgrupp. Ni bestämmer! Over and out.

 

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: Hanna

ja usch ja, tala inte om det. jag har verkligen inte fått till det till ens 5 %. Just nu flyktar jag från det hela mestadelen av tiden och tänker på annat istället.

Däremot tycker jag ert hem, det lilla jag sett, ser väldigt fint ut! Så shooot, mer hemma hos sara bilder!

2010-10-21 @ 16:12:23
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: annelie berg

Jag vill helt klart se "hemma hos sara"!



4 pass ska du vara nöjd med tycker jag! Man ska hinna återhämta sej.

Jag registrerar inte min träning på funbeat o innan nu visste jag inte ens vad det var för sida, men jag tittade inte den o registrerade mej så vi får se om jag kommer igång. Mitt namn är annelie berg, adda mej gärna :)



Kram o krya på dej!

2010-10-21 @ 17:13:04
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Malin

Hjärtat, du har superfint!!!!!

Jag har inte lagt ut bilder på mitt hem heller för jag är inte helt nöjd.... Men det kommer kanske!



Puss

2010-10-21 @ 23:36:20
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Låys

Jag gillar verkligen ert hem, du gör ju det SÅ snyggt! Modernt möter Kina, bättre kan det inte bli(;

2010-10-22 @ 00:41:04
URL: http://luyisi.blogg.se/
Postat av: sara ♥

tack för era svar godingar! då blir det lite pics till helgen!



KRAM

2010-10-22 @ 04:22:09
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Anna

Visa mer!



Dina länkar verkar tyda på att vi har ganska lik inredningsstil (eller drömmar iaf)...

Postat av: Malin W-H

Gumman ni har super mysigt hemma hos er... av de jag sett.

Många detaljer i ert hem som jag är lite avis på!

Gillar verkligen bilden på pallen!



ha det gott.

kramis

2010-10-24 @ 13:36:52

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0