Morgonstund


God morgon Shanghai! Utsikt från sovrummet.
 

 

 

Idag lyckades jag med en sådan skön stressfri morgon. De flesta av mina dagar börjar med för många snoozningar. För många snoozningar och en liten röst som talar om för mig att jag är lat. "Nu har du snoozat bort frukosten igen Sara, latmask!". Så trycker jag ner en macka mitt emellan mascaran och ytterkläderna, för att bevisa för mig själv att jag visst hann med frullen, dagens viktigaste måltid. Men idag mina vänner kom jag upp i tid. Yogade 30 minuter till världens finaste utsikt, njöt av solen och åt min frukost sittande. Jag hoppas innerligt att jag lyckas imorgon med. Det är så mycket bättre för min själ att börja dagen med yoga istället för latmask-bannor.

 

 

Hur börjar dina dagar?

 

 

 

 

Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Vilken häftig stadsbild! Ser sådär dimmig och morgontrött ut...

Jag avskyr att stressa på morgonen. Jag går upp tidigt, duschar, äter frukost, sitter vid datorn en stund... sen åker jag till jobbet ;)

2010-10-28 @ 07:30:08
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: annelie berg

Gud så härligt, morgonstund har guld i mun :)

Min morgon börjar ofta med att min pojkvän serverar frukost (jag vet, lyx!) Sen läser jag tidningen, sen vidare till gymmet :)

2010-10-28 @ 09:39:09
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Charlotte

Nej ha inte dåligt samvete för det! Jag sover gärna så länge som jag kan, har förberett allting på kvällen innan, äter frukost på bussen och borstar tänderna på jobbet.

2010-10-28 @ 23:13:04
Postat av: Marie

Yoga på morgonen låter riktigt härligt, det borde nog alla ta efter!

2010-10-29 @ 00:54:38
URL: http://marielsworld.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Vad kul att höra om era mornar. Annelie, du verkar ha det bäst :-)



Lotta, kan se dig framför mig :-). hihi!

2010-10-29 @ 04:50:01
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0