Klädfunderingar


Vår gardrob kommer från IKEA, vilka för övrigt har sjukt bra gardrober! Micke och jag var i himlen när vi pysslade ihop våra olika sidor i gardroben. Brevid vår vita IKEA gardrob står en klassisk kinastege i bambu, filten är köpt i Thailand.





Nu är vinterkläderna på plats i min smarta IKEA-gardrob. Självklart finns det ett Kina-inslag även inne i gardroben. Ett kinesiskt smyckeskrin :-).





God morgon vänner! I Shanghai råder en mörk mulen söndag och jag håller fixardag i lägenheten på 21a våningen. Förmiddagen har ägnats åt att plocka undan sommarkläder och fram vinterkläder. Gardroben gick helt plötsligt från blommig till svart... Lite dystert faktiskt. Jag behöver verkligen uppdatera min höstgardrob så kommer nog satsa på lite ljusare färger i år. Det får dock bli ett november-projekt, är inte helt redo för hösten än.



På tal om kläder så har jag haft ångest inför kvällens outfit ända sedan i fredags. Jag ska nämligen gå på en fashion-show i kväll! Fina Ellinor hade två biljetter över och bjöd in mig och Zuzana. Det blir mitt fösta coola mode-event och jag som sagt redan ångest. Vad tusan har man på sig på ett sådant event, hur klär man sig så att man passar in bland Europesika designers?! Som ni säkert förstår kommer jag att vara mycket upptagen idag :-)





Kärlek
Sara




Kommentarer
Postat av: annelie berg

snyggt!

2010-10-26 @ 21:24:33
URL: http://annelieberg.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0