Damier Ebene Canvas



Louise Vuitton, Damier Ebene Canvas.

 

 

Jag har hämtat ut min födelsedagspresent från kärleken. På min önskelista i år stod precis samma sak som på Mickes önskelista, en travel-bag. Ni har redan sett Mickes mycket manliga res-sällskap, nu matchar jag honom med en mer kvinnlig variant. Det blev min första LV väska, har länge varit lite skeptsik till LV just därför att fejk-utbudet är så stort. Denna väska föll mig dock i smaken. Dessutom gillar jag att väskan inte är täckt med det populära LV-monogramet utan istället pryds av stilsäkra rutor. Jag måste även säga att just i detta fall uppskattar jag att LVs väskor inte är gjorda i skinn. Stora skinnväskor kan bli så tunga och just när man är på resande fot upskattar jag en så lätt väska som möjligt. Nu återstår bara att gravera in mitt namn på bagage-tagen. Sedan mina vänner kommer Lundquist-Winqvist att resa med stil!

 

Tack älskling!






Kärlek

Sara


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjusigt!!



Skor har jag hittat på Fox City nära jobbet. Vid metrostationen Shanghai indoor stadion finns ett köpcenter på andra sidan gatan. Hela första våningen är ENBART skor och stövlar. Mestadels i skinn (lycka). Såklart är det mycket "chinastyle" men också mycket stilsäkert. Och ja, de har storlek 40. jag är 39/40 och fick faktiskt köpa ett par 38 för att de andra var för stora! Tro det eller ej!

Sen vet jag ju inte om de har storlek 40 i alla modeller, men det såg generellt bra ut.



Jag ska dit snart igen och kika vidare när jag har lite mer tid och inte behöver stressa!

Lycka till med skojakten:)

2010-10-30 @ 12:24:11
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: fnulan

Den var verkligen fin!!! Vem bryr sig om det är en kopia, och vilket märke, bara du älskar den och det verkar du till att göra =)

2010-10-31 @ 09:19:09
URL: http://www.fnulan.se
Postat av: sara ♥

Tack tipset Hanna! Där har jag varit några gånger men har aldrig hittat storlek 40, får titta lite nogare nästa gång :-)



Du har helt rätt Malin, viktigast är att man gillar det man köper!



KRAM

2010-11-01 @ 07:09:33
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska till Shanghai snart och undrar om dom har bättre shopping där än i Beijing? Hur mycket gav ni för väskan? Skulle behöva veta ungefär pris innan jag ger mig in i prut-leken Tänkte köpa en exakt likadan! Väska är jätte jätte fin! Tack för många bra tips!

2011-02-23 @ 16:10:05
Postat av: sara

Malin, jag tror att priserna är ganska lika mellan SH och B men att utbudet är lite bättre i SH. de brukar vara snabbare med nya grejer.



pris är jättesvårt eftersom samma väska finns i olika kvaliteer. om du går till min väsktjej som jag skrivit om i ett inlägg under fliken "shopping" så får du betala ngn stans mellan 600 och 700 för denna väskan. om du hittar en sämre kvalitet kan du få den för 150.



svårt dock att avgöra kvalitet och startpriset kan vara flera tusenlappar oavsett kvalitet så gå till kate om du vill vara säker på att det blir bra :-)



lycka till!

2011-02-27 @ 13:57:20
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0