Today!

Today. Nya byxorna, favoriter. 

 

 

Today. Solen skiner, jag har hunnit andas på jobbet och det är fredag! Jag är glad för att jag hann yoga i morse Jag är mindre glad för att jag föll in lathets-spåret och åt KFC till lunch. Jämnar de ut varandra?

 

 

Ikväll ska vi på dinner i förorten, till ett av de berömda Compounden där alla expat-familjer bor. I inhägnade bostadsområden finner du fina villor och familjer med många barn. Hemmafruar, garageuppfarter, vovvar och chaffisar är också lättfunna i compunden. Förortsidyll. Jag har än så länge bara varit på snabb-besök hos compunden. Ikväll ska vi spendera flera timmar där, få en glimt av livet med tre barn plus hund. Ett annat life in Shanghai. Det är Mickes chef som bjudit över oss på middag. Jag tror på en trevlig kväll!

 

 

 

 

Kärlek

Sara

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lyxigt! Jag har bara besökt lyxcompounden, eller ska man säga de gated communities', i Suzhou, och de var fantastiskt fina, men ack så tråkiga! Dock är ju Shanghai så mycket roligare än Suzhou så antagligen compounden också :)

Förresten så är en gemensam tripp till möbeltillverkarna en ypperlig idé! Ska ta en tur till adressen du gav mig först och se om jag kan hitta något liknande av intresse där!

Kram!

2010-11-12 @ 17:07:15
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: Nicky

Hej! :)



Ville bara kika in och önska dig en trevlig fredagskväll och en härlig helg! Kram/Nicky

Postat av: sara

Hanna, jag såg inte ås mkt av själva compoundet men SHIT vilket hus!!!! Såååå snyggt! Lycka till i helgen men möbel-spaning!



Tack Nicky!

2010-11-13 @ 03:05:25
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: annelie berg

skitsnyggt!

2010-11-13 @ 18:16:52
URL: http://annelieberg.se

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0