Slut på energi


Jag har hittat ett nytt ekologiskt favorit-te, Celestial. I Sverige var Yogi-te som gällde men de har jag inte hittat i Shanghai.





Godingar, idag är jag tröööt! Jobbet har fullkomligt dränerat mig på all energi idag. Har suttit i dator-utbildning i 8 timmar. Jag vet inte om det är jag som är känslig men jag klarar inte det. Jag kan inte sitta still och lyssna på någon som klickar runt i ett dator-system i åtta timmar. Det spelar ingen roll om jag är under tajt deadline och måste kunna behärska systemet redan nästa vecka. Jag kan bara inte koncentrera mig. Det funkar i 2 timmar max, sedan hänger inte min hjärna med längre.


Puh, idag gick som sagt all min energi till jobbet. Hade inte ens något över till en liten tur på gymmet. Det fick bli en stor kopp te och en bukett med blommor istället :-).





Kärlek
Sara


PS. TACK till dig som sa så fina ord om bloggen till Micke i gymmet idag. De värmde! Inte hade jag en aning om att jag har bloggvänner som bor i samma compund som jag :-)


Kommentarer
Postat av: cherie

Åh, vad avis jag är. Vill också bo nånstans coolt! :D

2010-11-11 @ 15:36:26
URL: http://www.cherie.devote.se
Postat av: Hanna

Oj då, 8 timmar! lite väl lång tid i samma system samma dag! learn by doing brukar funka för mig. så länge man inte sabbar nåt genom att testa sig fram så går det ju bra!



Ha en skön fredag och trevlig helg!

Kram!

2010-11-12 @ 00:53:37
URL: http://hemmahoshanna.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Cherie, ja Shanghai 'r en GRYM stad :-)

Hanna, ja 8 timmar, i SAMMA system.



KRAM

2010-11-12 @ 11:28:04
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0