Hej!



Idag bjuder jag på en snabbtitt in i sovrummet på 21a våningen. Jag har en ram som väntar på att inta hedersplatsen ovanför sängen, återkommer när den är på plats :-).

 

 

 

 

Hej sötnosar! Tittar in en snabbis mest för att säga hej. Jag ska tala om för er som inte bloggar att man lätt blir beroende, jag måste lixom bara skriva liiite. Dessutom var ni nästan rekordmånga som tittade in här igår så då känner jag ju lite press att leverera :-). Extra välkommen hit, du nya!

 

 

På mitt kvälls-schema står ett lovely yogapass på "min" yogastudio. Innan dess ska jag försöka hittat ett nytt batteri till min svenska bank-dosa. Blev lite nervös igår då dosan bara la av. Hoppas innerligt att det bara är batterierna som spökar, annars vet jag inte riktigt hur jag ska lösa min ekonomi… Att bo utomlands kan onekligen skapa vissa problem. Sedan är kvällen slut, har jag tur hinner jag pussa snabbt på min kärlek men man kan aldrig vara säker :-).

 

 

 

Vad händer hos dig?

 

 

 

Kärlek

Sara



Kommentarer
Postat av: fnulan

Åh vad fint Sara! Jag skulle vilja ha det stilrent men faller alltid tillbaka till "hemmamysstilen" Ska fota till dig sen men är inte nöjd just nu så ;)



Skoj med många nya läsare!!!! GRATTIS

2010-11-02 @ 13:03:55
URL: http://www.fnulan.se
Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Här händer det inte så mycket mer än att jag väntar tills de värsta regnet har slutat så att jag kan springa till bilen. Galet höstväder på Västkusten idag.



Kram Camilla

2010-11-02 @ 16:22:17
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: annelie berg

Ååå så fint ni har det och vilken underbar utsikt! Hoppas de löser sej med dosan o lycka till på yogan!

2010-11-02 @ 18:37:29
URL: http://annelieberg.se
Postat av: sara ♥

Malin, ser fram emot att se hur du har det!!!!

Camilla, välkommen hit!

Tack Annelie!



KRAM Sara

2010-11-03 @ 02:31:51
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Anette

Vad som händer här? Jobbar på just nu. Här är lite ensamt i vårt rum då Marie har höstlov. Igår i höstrusket blev det en god fika med hembakade scones! Det gillar jag. Började morgonen med en ridtur med min dräktiga häst. Får ju passa på innan magen är så stor på henne så inte sadeln går på. Regnet hade gjort grusvägarna mjuka och så hade de skrapat dem (=jämnat vägen) igår så det var perfekt "före" för en jättelång galopp. Därav blev det nog rekordkort tid för rundan idag. Vi blev lite blöta hästen och jag, men vad gör väl det när ridturen var kul för oss båda! Mitt måtto är "Kläder efter väder". Därför är jag sällan inne o då ser man inte att man behöver städa!, men igår efter fikan hann jag med lite sådan "tråkigt" också.

Det måste vara svårt att låta bli att shoppa i Shanghai, du visar alltid så mycket fint.

2010-11-03 @ 09:54:35
Postat av: sara ♥

Anette, åh det låter sååå härligt! Regn eller ej, en ridrunda låter sååå lockande! Och JA, det är svårt att hålla sig borta från all shopping här. mkt svårt!

2010-11-04 @ 03:22:24
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0