Två är roligare än en

Det är bättre att vara två!



Går nu in för min sjunde dag som singel i Shanghai, kan sammanställa veckan med att det är roligare att vara två. Tristast är mornarna, det är ju så tyst! Jag kan även konstatera att det inte tog många timmar innan jag föll in i mina mindre charmiga singelvanor... Jag snoozar i nästan en timme, tittar på för många avsnitt av sex an the city, kommer inte i säng i tid och äter för mkt choklad. Sånt jag inte vågar göra när någon ser på :-). På plussidan så har jag lagat mat varenda kväll i veckan. Grönsaker i alla former, mums! Grönsakssoppa räknas inte som en full måltid enligt min sambo så jag passar på :-).



Vad gör du när du är ensam hemma?!





Kärlek
Sara




Kommentarer
Postat av: Sara Månsson

Hej : )



Jag är inte heller så förtjust i att vara ensam hemma. Men när jag är det försöker jag få undan de tråkiga sakerna, typ betala räkningar och det som står på listan just nu är sätta in foto i fotoalbummet och stryka ikapp.



Du ser väldigt smal och trimmad ut på fotona. Kör du fortfarande på med din träningsutmaning?



Massa kramar

2010-05-20 @ 07:16:55
Postat av: Maxiander - A

Att vara ensamhemma går ut på att ha tråkigt. haha skämt och sido.



Det är helt sjukt egentligen. Vi sover tillsammans 99 av 100 dagar i stort sätt, så fort den andra är borta så blir det väldigt tomt...



/A

http://www.maxiander.se

2010-05-20 @ 09:58:46
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Krister

Efter att "aldrig" varit ensam under 22år så har jag verkligen lärt mig att uppskatta de få kvällar jag inte har något "jippo".

Då brukar jag gå till en restaurang, och njuta av att inte behöva vara social, och bara äta lugnt för mig själv - och titta på alla andra som inte är själva. ;)

2010-05-20 @ 10:39:04
URL: http://kristeribeijing.blogspot.com/
Postat av: Ellie

Oj! Snoozar du i nästan en timme? Du är ju värre än jag! Som singel passar jag på att göra just det; snooza massor, äta mycket choklad och se vilka filmer jag vill, hur sent jag vill.. :)

"ja, jag klarar mig själv, jag går ut varje kväll, k o m m e r h e m när jag vill..." ;)

2010-05-20 @ 12:47:10
Postat av: sara ♥

hihihi, vad söta ni är!



Krister jag är nog mest impad av dig! ska kanske se min ensamhet i vitögat och sätta mig på en restaurang!



Sara, utmaningen är klar men jag kör det lite halvt ändå :-) tack för komplimangen!



KRAM

2010-05-21 @ 02:14:02
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Anna G

Jag fastnade i den dåliga ovanan att snooza i flera timmar nyligen...

Sara du är inte singel! Du är bara ensam hemma ett tag :)

2010-05-21 @ 18:07:03

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0