Här bor vi!

 
Vårt nya hem utifrån. Till vänster ser du huset från innegården, till höger från gatan. Vi bor på 21a våningen, me likey!



Innergården. Entren till vår byggnad till vänster, gymmet till höger





Godmorgon bloggen! Helg och jag har precis vaknar från en riktigt skön sovmorgon, underbart! Nu sitter jag hungrig som få och väntar på att klockan ska slå tolv. Då blir det nämligen brunch med vänner. På dagen schema står även nagelfix, en yogaklass och sedan 36 års fest hos Jenny och Micke. Känner på mig att dagen kommer att försvinna i ett navs.



Gårdagskvällen spenderades i gymmet. Ibland undrar jag vilken sort jag tillhör som hellre spenderar min fredagskväll med hård backträning och sedan soffhäng framför drinkar med vänner. Hmmm?! Kanske beror det på att jag numera älskar att bara vara i vår nya lägenhet?! Jag tycker numera att det är ett ypperligt nöje att flytta runt saker i oändlighet för att hitta den perfekta inredningen. Hihi!




Nu mina kära är det dax att rusa, happy lördag!





Kärlek
Sara





Kommentarer

Säg nått här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0